Akademie prodejních dovedností

Salesman je on-line akademie pro obchodníky, manažery a celé týmy. Každý studuje to co nejvíce potřebuje a kdy se mu to nejvíce hodí. Akademie se skládá z více jak šesti on-line kurzů a audio knihovny.

Pay-per-click (PPC)

Termínem PPC či Pay-per-click (platba za prokliknutí) se označuje obchodní model internetové reklamy, kdy zadavatel platí zprostředkovateli za počet kliknutí, jenž je na jeho reklamní odkaz učiněn. Inzerent tak platí přímo za osloveného potenciálního zákazníka, který se přinejmenším skrze odkaz dostal na jeho web, nikoliv pouze za zobrazení reklamního banneru.

Hlavními výhodami PPC kampaní jsou poměrně vysoká efektivita, snadné zaměření na cílovou skupinu, jednoduše měřitelné výsledky a pohodlné a rychlé škálování celé reklamní kampaně, a to i v jejím průběhu. Reklamy mohou být cíleny podle klíčových slov, podle typu zařízení, na němž jsou zobrazovány, podle denní doby, podle geografických, demografických a bezpočtu dalších kritérií.

Mezi největší provozovatele PPC systémů a poskytovatele inzerce tohoto typu patří Google Ads/Adsense, Facebook a v ČR též Seznam Sklik.