Akademie prodejních dovedností

Salesman je on-line akademie pro obchodníky, manažery a celé týmy. Každý studuje to co nejvíce potřebuje a kdy se mu to nejvíce hodí. Akademie se skládá z více jak šesti on-line kurzů a audio knihovny.

Buzzword

Jedná se o slovo nebo frázi, která se v krátkém časovém období stala neobyčejně populární a nejednou je vidět a slyšet všude. S takovými slovy se lze setkat prakticky kdekoliv, výsadní místo ale zaujímají zejména v marketingu a obchodním či manažerském slangu.

Slovo buzzword nemá přímý český ekvivalent, doslova přeloženo jde o „bzučící slovo“, tedy něco jako „slovo, okolo kterého je cvrkot“. Poprvé se výraz objevuje již roku 1946 mezi studenty na Harvardské univerzitě, současný význam a popularitu však získal až mnohem později. Dalo by se říct, že samo slovo buzzword je buzzword.

Typickými slovy či slovními spojeními, která přesně odpovídají tomuto pojmu, jsou například synergie, big data, outsourcing, virtualizace, cloud computing, offshoring, challenge či „think outside the box“.

Buzzword se po nějakém čase od svého objevení a raketovém vzestupu četnosti jeho užívání může stát běžnou součástí jazyka, ale stejně tak může nenávratně zmizet v propadlišti dějin, pokud se vyčerpá a není již nadále aktuální. Používání aktuálních buzzwordů ve firemní prezentaci pomáhá vytvářet dojem, že společnost drží krok s dobou a následuje moderní trendy, jejich nadužívání však bývá přijímáno negativně