Toto PDF (krátký e-book) je zdarma a obsahuje…

Oprávněné námitky

Do spíše pozitivních námitek patří dotazy například ohledně technického řešení na kompatibilitu se stávajícím prostředím, nejistoty ohledně značky a podobné dotazy.

Neoprávněné námitky

Neoprávněné námitky mají vždy nějaký cíl vám obchodně uškodit. Tyto námitky nemusí na první pohled vypadat nijak zle, nemusí zde být vidět cíl uškodit vám, nebo od vás získat informace.

Využití zápisu ze schůzky

Zápis ze schůzky můžeme také použít jako obranný prvek při jednání s problémovými zákazníky.

Nepřímé odmítnutí

Můžete se setkat se třemi námitkami, které se velmi často používají jako slušné odmítnutí.

Líbily se vám naše rady ohledně námitek?

Podívejte se na naši on-line
Salesman akademii

Salesman je on-line akademie pro obchodníky, manažery a celé týmy.
Každý studuje to co nejvíce potřebuje a kdy se mu to nejvíce hodí.
Okamžité výsledky.

40 % sleva pro vás

Nabízíme vám 40 % slevu z původních 6.888 Kč na 4.100 Kč. Roční poplatek zůstává stejný.
Garantujeme vám vrácení peněz, pokud se vám kurz nebude líbit.

Obchodní tréning

Salesman akademie vede k dramatickému zvýšení výkonu v prodeji.

Vztahy se zákazníky

Zvyšuje loajalitu vašich zákazníků. Zvyšuje hodnotu prodeje u stávajících zákazníků.

Etiketa a oblékání

Obchodní etiketu a oblékání by měl znát každý obchodník.

Vedení prodeje

Pomáhá vytvářet, řídit a udržovat efektivní kulturu prodeje.

Salesman akademie je on-line

Akademie se skládá z více jak šesti on-line kurzů a on-line audio knihovny.
Přihlášením do Salesman akademie získáte přístup ke všem on-line kurzům,
včetně on-line kurzů, které přidáme.

Co obsahuje akademie

  • 6 tematických oblastí
  • 48 lekcí
  • 9:24 hodin délky studia
  • 3 lektoři
  • Neustálé přidávání obsahu

14 DENNÍ GARANCE VRÁCENÍ PENĚZ
salesman.cz/garance

Chcete začít jen jedním on-line kurzem?

Zajímá vás jen jedno téma? Vyberte si on-line kurz, studujte to co nejvíce potřebuje a kdy se vám to nejvíce hodí.

  • Etiketa pro obchodníky
  • Oblékání pro obchodníky
  • Obchodní proces
  • Typologie osobnosti
  • Vyjednávání
  • Příprava a rozdělení trhu