Toto PDF (krátký e-book) je zdarma a obsahuje…

Oprávněné námitky

Do spíše pozitivních námitek patří dotazy například ohledně technického řešení na kompatibilitu se stávajícím prostředím, nejistoty ohledně značky a podobné dotazy.

Neoprávněné námitky

Neoprávněné námitky mají vždy nějaký cíl vám obchodně uškodit. Tyto námitky nemusí na první pohled vypadat nijak zle, nemusí zde být vidět cíl uškodit vám, nebo od vás získat informace.

Využití zápisu ze schůzky

Zápis ze schůzky můžeme také použít jako obranný prvek při jednání s problémovými zákazníky.

Nepřímé odmítnutí

Můžete se setkat se třemi námitkami, které se velmi často používají jako slušné odmítnutí.

Líbily se vám naše rady ohledně námitek?

Prodávejte lépe

Salesman je on-line akademie pro obchodníky, manažery a celé týmy.
Každý studuje to co nejvíce potřebuje a kdy se mu to nejvíce hodí.
Okamžité výsledky.

Obchodní tréning

Salesman akademie vede k dramatickému zvýšení výkonu v prodeji.

Vztahy se zákazníky

Zvyšuje loajalitu vašich zákazníků. Zvyšuje hodnotu prodeje u stávajících zákazníků.

Etiketa a oblékání

Obchodní etiketu a oblékání by měl znát každý obchodník.

Vedení prodeje

Pomáhá vytvářet, řídit a udržovat efektivní kulturu prodeje.